איזי הדפסה על חולצות - הדפסה ומיתוג על מוצרי משרד

הדפסה ומיתוג על מוצרי משרד

מיתוג של מוצרי משרד מביא עימו תועלות מגוונות לעסקים. מיתוג והדפסות יעילים נועדו למשל להשיג חיבור וקשר חזק עם קהל היעד. חיזוק קשר ומסר שיווקי עם חשיבה ותכנון, יביאו תוצאה איכותית בזכות יצירת חוויה חיובית למשתמש. לפני הזמנת מיתוג והדפסה חשוב גם לשקול את התרבות העסקית והערכים שאתה רוצה שהמותג שלך ייצג. הדפסה ומיתוג אפשריים על גבי מגוון רחב של מוצרים, לרבות חולצות ותיקים וכמובן מוצרים משרדיים כגון מחברות ופולדרים, כוסות שתייה למשרד ועוד. 

עובדות על הדפסה על מחברות

מכונות הדפסה מיוחדות יכולות כיום להדפיס בצורה מקצועית על מגוון רחב של משטחים. זה יכול להתבצע כאמור על גבי כוסות או אפילו מקלדות לגיימרים, אך גם על גבי מחברות מכל מיני סוגים. הדפסה על מחברות יכולה להתבצע נהדר על מחברות בכריכה רגילה, אך גם על גבי כריכות מפוארות ודמוי עור. ניתן להדפיס על מחברות ופולדרים משופרים, עם סגירת מגנט ושילוב של עט. ההדפסה יכולה להתבצע במחברות עם כריכות בד איכותיות וברמת גימור גבוהה. 

מיתוג מוצרי משרד ברוח המותג שלך 

לפני הזמנת מיתוג והדפסה על גבי מוצרי משרד בכלל ומחברות בפרט, כדאי לחשוב איך זה מחזק את המותג שלך. מודעות למותג היא הצעד החשוב לבנייה ראשונית או חיזוק של מותג קיים איכותי, והמסר הרצוי הוא זה שיעבור היטב בהדפסה. על ידי מוצרי משרד ממותגים, מקבלים דרך נהדרת לחברות לבסס את המותג שלהן ולהבדיל אותו מהמתחרים. את המחברות ניתן לחלק לעובדים, לתת שי ללקוחות נבחרים, לחלק בכנסים עסקיים, בימי עיון, בתערוכות. זו יכולה להיות דרך טובה לגייס משקיעים לסטארט אפ או לעודד לקוחות מזדמנים, להפוך ללקוחות קבועים. זהו פתרון שיכול להתאים לכל משרד ועסק, לבעלי מקצועות חופשיים וכן בתחום ה-B2B (מכירות עסקיות לקניינים עסקיים). 

עקרון מאוד חשוב במיתוג והדפסות על מוצרי משרד זה יצירת קשר רגשי וחיבור עם הצרכן. מיתוג נכון יכול ליצור קשר מיידי, לעורר תפיסה חיובית ולתמוך בסממני מיתוג עסקיים נוספים (כגון משרד מפואר, בגדי עבודה ייצוגיים, תגי שם לנציגי העסק וכדומה). וללא ספק, הדפסת הלוגו עוזרת ליצור אסוציאציה חיובית עם החברה ומוצריה.

טיפים לפני הזמנת הדפסות ומיתוג 

לפני שתשלימו את ההזמנה של הדפסה ומיתוג על מחברות, פולדרים או מוצרי משרד ופריטים אחרים, מומלץ:

1. הגדירו למי רוצים לתת, לחלק או למכור את המחברות. 
2. הגדירו את הכמות שתצטרכו לתקופה הקרובה. 
3. חשוב לבחור צבעי הדפסה הולמים, שייראו היטב על גבי המשטח המודפס. במידת הצורך, התייעצו כדי לקבל תוצאות טובות במיוחד. 
4. ניתן לשקול סוגים שונים של הדפסות או גופנים. אם לא בטוחים, כדאי לראות דוגמאות נבחרות, כדי שההחלטה תהיה טובה. 
5. היעזרו בחברת מיתוג והדפסות בעלת ניסיון רב ורמת שירות גבוהה.