איזי הדפסה על חולצות - הדפסה על חולצות לאירועי חברה

הדפסה על חולצות לאירועי חברה

הפקה של אירוע גיבוש או יום כים לעובדים של חברה או ארגון אינה הפקה פשוטה. יש לא מעט פרטים ושירותים לברר ולהזמין וכמובן שיש רצון עז שהתוצאה הסופית תהיה כיפית, מהנה ומוצלחת כמה שיותר. אחד מהנושאים שניתנת להם חשיבות גבוהה ומוקדשת לו הרבה תשומת לב הוא הדפסה על חולצות – כלומר חולצות הנושאות הדפסה הקשורה לאירוע ותישאר כמזכרת בידיהם של העובדים ובני המשפחה שלהם – במידה וגם הם לוקחים חלק באירוע המהנה. יתרה מכך – חולצות ממותגות הפכו לסטנדרט של ממש והעובדים מקווים ומצפים לקבל אותן בתחילת יום הגיבוש.

יש לא מעט פעילויות שיכולות להיחשב בתור אירועי חברה. טיול, בילוי במסעדה, סיור באתר מעניין או הדרכה אודות נושא מסוים. בכל רחבי הארץ ניתן למצוא שלל אתרים ומקומות לטייל ולבלות בהם וגם לסיים את יום הגיבוש עם מנה גדושה של ידע וערך  מוסף. כאשר משלבים בין כיף והנאה לבין למידה ורכישת ידע חדש – זו בעצם המהות של היום ואירוע הזה והשילוב הזה הוא בדיוק מה שמחפשים כל מי שעובדים בתחום של משאבי אנוש או רווחתו של העובד. גם הנאה וגם ידע חדש ולמידה אודות נושאים שלא בהכרח קשורים לתחומי העניין הרגילים של העובד.


חולצות מודפסות לעובדים

איך בוחרים אטרקציות לאירועי חברה?

על מנת לבחור את האטרקציה הנכונה והמתאימה ביותר חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:

• ממוצע הגילאים של העובדים – גם אם לא כל העובדים ייהנו או ימצאו עניין באטרקציה – חשוב לכל הפחות שרובם המוחלט ייהנו בה.

• אופי ועניין – במידה וידוע על מספר גדול של עובדים שלא נמשכים לתחום עניין כזה או אחר או מתגוררים באזור גאוגרפי מסוים – אפשר לפסול את שני אלה על מנת שלא לשעמם ולאפשר לחשוב על רעיונות שימצאו חן גם בעיני העובדים האלה.

• חשיבה פשוטה – לפעמים הרעיון הפשוט והמובן מאליו הוא דווקא זה המוצלח ביותר – טיול שכונתי מודרך, בילוי חופשי בים או בבריכה או סעודה במסעדה שכולם כבר מכירים.

• גיבוש – אחת המטרות של אירוע החברה היא כמובן העמקת ההכרות בין העובדים והגיבוש ביניהם. חשוב לזכור זאת בעת ההחלטה אודות הפעילות.

• מיקום האטרקציה – חשוב שיהיה קל ונוח לעובדים להגיע למיקום הפעילות. אטרקציות בחולון, למשל, יתאימו למי שמתגורר במרכז הארץ וצפון השפלה. במידה ובוחרים באזור מרוחק יותר – כדאי לבחון את האפשרות של נסיעה משותפת באוטובוס.

העובדים יגיעו ליום האירוע בציפייה גדולה גם ליהנות וגם לקבל חולצות מודפסת שלבטח נושאת את לוגו החברה, את תיאור היום וכמובן את התאריך. היצירתיים מבין העובדים אולי אפילו יציעו במעוד מועד סלוגן הומוריסטי שייחרט בזיכרון וילווה את היום המיוחד הזה מתחילתו ועד סופו. גם לאחר שהאירוע יסתיים העובדים ימשיכו לחלוק את החוויות ולספר אודות ההנאה שלהם באותו היום.